oylesinebiri__ Ebruli101 yani her eşyanın bir şikayeti oluyor mutlaka ama Bosch dan memnunuz 4 yıldır kullanıyoruz yiyicekler için ayarı var onu ayarlıyorsunuz sebze meyve hiç dondugunu görmedim
NariNariKiminYari Ebruli101 beyaz eşya uzmanı oldum artık şuan buzdolabı alıcak olsam siemens alırdım. Vestelden uzak durun ablam buzdolabı çamaşır makinesi bulaşık makinesini aldı ordan hepsi rezalet ötesi
Duyulurum Ebruli101 boyutuna dikkat etmeyi ihmal etmeyin. Hem koyacağınız yere sığsın hem de olabilecek maksimum boyutta olsun.
NariNariKiminYari Ebruli101 o zaman samsung yada bosch bakın. Ben samsungun çamaşır makinesinden memnun değilim ama belki buzdolabı iyidir
Ebruli101 NariNariKiminYari valla o kadar ani oldu ki ögleden beri netten baktım o kadar ön bi araştırma yapamadım inşallah aldgımdan memnun kalırım ya 🤲🏻
MamaUygarVibes Ebruli101 Boschtan memnunum, 7 yıldır kullanıyorum. İçi çok geniş xxl olan modeli var bizde.
Ebruli101 MamaUygarVibes fiyatları Samsung a göre daha pahalı nette ama vakit olursa yine oraya da bakıcam bakalım o an hangisi kafamıza yatarsa inşallah pişman olmayız 😒
2ogullu1anne 10 yıl önce tüm beyaz eşyalarımı Vestel almıştım.Çok memnundum.Çamaşır ve bulaşık makinesi ev degistirme süresince bozulunca değiştirip Bosch aldım.Ama buzdolabım tamir görmeden bu zamana kadar geldi.Arkadaşım yeni Siemens aldı.
KayraVeAnnesi_06 Ebruli101 Arçelik 720 litre olan en büyük buzdolabını kullanıyorum 6 senedir çok memnunum
Ebruli101 Yorum yapan herkes teşekkür ederim Samsung 622 litre olanı aldık sabah gelip kuracaklar inşallah memnun kalırız ❤️
hasan033 Ebruli101 annem alalı hiç bir sorun uaşamadı ama mesela arka tarafına bir şey değerse tabiki arka tarafta da olur benim Arçelik bile yapıyor ama ayarları var dediğim gibi canım uzun süredir kullanıyo annem hatta alırken nabanemede almışlardı oda uzun süredir kullanıyordu
Ebruli101 hasan033 eşim çalışıyordu dün işten geldi vakitte yoktu valla süt yoğurt falan komşuya verdim 😃 hemen gidip avm den aldık gezip dolaşma şansımız da olmadı 2 çocukla Samsung aldık inşallah pişman olmayız