hazale966 benım kızımada vermıstı 3 gunluk zaten 3 aylıktı ama bız faydasını gormedık zaten 3. Gunumuzu tamamlayamadan hastaneye yatısmız oldu malasef crp si yuksekmıs megerse ama antıbıyotıklerın cogu zaten ıshal yapar cocuktan cocuga farkedermı bılmıyorumda