cemre18 Merhaba herkese , regl değilken spiral taktıran var mı arkadaşlar. Sanırım kan verip gebelik yoksa takılabiliyomuş. Bu şekilde şehir Hastanesi’nde taktırmak istiyorum ama bilgi almak için yazmak istedim .bilenler aydınlatabilir mi
canmanayvesuyu cemre18 takılıyormuş fakat daha çok acı duyulabiliyormuş o yüzden regl zamanı takmak istiyormuş doktorlar diye biliyorum
cennetasel1504 cemre18 merhaba ben adet değilken taktırdım ağrı olmadı yani kanama oluyor adet olur gibi geldi bir hafta kadar sonra lekelenmem çok oldu iki ay ara ara geçti kayma vs de olmadı kontrollere gittim iki sefer kayma olunca anlarsın demişti doktorum da zaten.
Selin3434 cemre18 evet kız kardeşim o şekilde taktırdı adet değildi bende taktırmak istiyorum ama korkuyorum ya
cemre18 canmanayvesuyu işten ona göre izin alacağım ve ertelemek istemiyorum ya açıyorsa çok mu acı veriyor acaba ya
xvz Ben regl degilkn taktrmism çok acı duydum tabi kişiden kişiye değişebilir ama maalesef iki hafta sonra kontrole gittim kaymış tekrar taklm dedilr taktrmdm onun yerine doğum kontrol hapı kullniyrm
cemre18 xvz anladım hocam dayanılmayacak bir acı mıydı. İşten izin almam zor belli tarihlere randevu alınıyor zaten. Benim kafamda soru işareti oluştu
cennetasel1504 cemre18 ben kırkım çıktıktan sonra kontrole gittim taktırdım.Test yapmadı ultrasondan baktı sadece. Takarken hiç ağrı hissetmedim benim ağrı eşiğim yüksek galiba. O gün çok kanamam da olmadı ertesi gün çoğaldı ama öyle adetin biraz az şekliydi.
ayazs_mom Merhaba geçen hafta adetimin bittiği gün taktırdım, kan testi istediler hamile olmadığım kesinleşince taktılar. 1 dakikalık bişeydi çok acımadı işlem bitince hafif bir regli sancısı başladı parol içtim geçti.