Slmm2006 yagmurkokusu_ merhaba. Vajinal lazer ve prp den memnunmusunuz? Ben de düşünüyorum. İkisi birlikte yapılıyormuş. Vajinal enfeksiyon mantar için yaptıracağım ben. Boşu boşuna mı para vermiş olurum yoksa ?
yagmurkokusu_ Slmm2006 hayır memnunum kesinlikle öneriyorum yaptırın sık enfeksiyondan kurtuluyorsunuz küçücük birşeyden nem kapan biriyim bunu yaptırınca bitti.
Layddiana Slmm2006 1seans yaptırdım ikinciye gideceğim. Şu anlık bir sıkıntı görünmüyor toplam 3 seans olacak.
Slmm2006 Layddiana Ben de düşünüyorum vajinal enfeksiyon mantar için. Ama boşa para vermiş olurmuyum bilmiyorum. Yaptıran çoğu kişi de memnun
Slmm2006 Layddiana Öyleymiş ben de sordum. Seans başı 5 bin dedi. İkisi beraber. Çoğunlukla iki seans yetiyor ama duruma göre 3. Yü yapıyoruz dedi. Sonra her yıl hatırlatma seansı yapıyoruz dedi. Olmazsa ben de yaptıracağım bakalım