dilarakrt başından beri o kızcağızın intihar ettiğine inanmamıştım. İntihar etmeye insan kekle, meyvesuyu ile gitmezdi bence. Yani bölgenin güvenlik kamerası açısından fakir olması beni daha çok şaşırtıyor. Sonuçta yakında bir kyk var ve göl alanı, risk barındıran bir yer. Şu ya da bu yapmış ifadeleri doğru değil, bilemiyoruz kimler ama çok geniş çaplı bir araştırma yapılıp, bir an önce katil ya da katiller bulunmalı. Ülkemizin kızları güvenli yaşama hakkını sahip olmalı. Çok üzücü bir durum, Allah hiçbir aileye bunu yaşatmasın.