Denizli’de hangi özel hastanede hangi doktora gidiyorsunuz arkadaşlar ben hiç memnun kalamadım. Çok acele ediyorlar ne sorcağımızı şaşırıyoruz sanki devlette sıra var arkamızda bir sürü. Tek hasta biziz yine de acele acele bakıp yolluyorlar. Var mı öneriniz?