Bugün sonuçları gösterdim.17 aylık.IGA çok düşük.IGG sınıra yakın.bağılşıklık düşük dedi.zaten sık sık hasta oluyordu.koruyucu antibiyotik başlıcaz largopen.gün aşırı kullncak üç ay boyunca.ama probiyotik vermedi yani kötü etkileemz mi bağırsakları.üç ay sonunda bir daha kan alcaklar.kendiliğinden yükselmesini beklicekler sanırım.lütden bilgisi olan yazsın kafamda bin tane senaryo çok üzgünüm