zehraaaaa38 genetik hastalıklar aslında bölgeden ziyade taşıyıcıkla alakalı. Bir de içeriği çok karışık, mesala dominant bir gen var ise tek bir kişinin taşıyıcı olması yeterli. Resesif yani çekinik gen ise o zaman hem anne hem baba taşıyıcı olmalı. Bir de bazı hastalıklar X kromozomu üzerinden bazıları Y kromozomu üzerinden taşınıyor, bu durumlarda ise genelde erkek çocukları risk altında kalıyor, örneğin DMD hastalığı annenin X krozomu üzerinden taşıyıcılık sağladığı için erkek çocuklarında görülüyor. Sadece annenin taşıyıcı olması yeterli.
Burada kesin sonucu genetik testler verecektir. Kuşkunuz var ise sonuçları beklemekten başka bir çözüm yok maalesef. Umarım sorunsuz bir dönem geçirirsiniz.