Edaemralp Arkadaşlar merhaba bugün 2. Ay aşımızı olduk çok şükür şimdiye kadar ateş olmadı ama müthiş uyku yaptı bebeğim uyanmıyor besleyemiyorum bile. Normal mi bu şekilde uyku yapması acaba ?