Kızlar başına gelen varmı crp 30 çıktı kan gaz değerlerinde düzensiz çıktı solunum vs düşük görünüyor . Acildeydik dün gece neyse sorum şu ki başına gelen var mı Serum verdiler ilaç yazdılar gonderdiler . Düzelir mi serum falan gerekiyor mu acaba doktor Kullanın ve er düzelir dedi ama içim rahat değil sanki ya Hastaneye yatış falan gerekiyomuydu ki acilden girince göndermiş olabilirler mi diye anne yüreği ya 🥲 ( bu arada kusma ishal ateş ) salgın varmış dikkat edin lütfen okula giden çocuğunuz yakınız varsa İyice temizlemeden evde dolandirmayin mumukunse .