znmte1 herşey antidepresanla bitmiyor önce bunu kabullenmeniz lazım.
benim panik atak ve takıntı sorunum vardı artık geceleri uyku uyuyamamaya başlayınca psikiyatriye gittim 1 yıldır düşük doz antidepresan kullanıyorum. kızıma karşı aşırı hassasiyetim vardı bu da anksiyete yapıyordu ama şuan gerçekten kuş gibiyim. kızımın içeri odaya gitmesine izin veremeyen ben şuan tam gün okula gidiyor ve ben çalışıyorum, aklımda kalmıyor çok şükür.
ama insanın kendini iyileştirmesi için önce dış etkenlerden kurtulması lazım. ben beni yoran kişileri hayatımdan çıkardım mesela. eşime, çocuğuma, aileme daha verimli olabilmek en çokta kendime iyi gelebilmek için.
sizi mutsuz eden, yoran, kaygılandıran kişilerden uzaklaşmaya çalışmanız en çok kendiniz için iyi olur. ben ilaçtan gerçekten memnunum diyeceğim bu ama sadece ondan da medet ummayın :)