Kindar demişler de ben kovayım keşke kindar olsam ya üşeniyorum ona bile, bence biz genel olarak eğlenceli,empati yapabilen,dostluğa önem veren , kindar değil ama sildi mi bir daha hiç tanımamış gibi olan davranan ve komik tipleriz. Erkeği için biraz gevşek derler ama kadının da durum farklı ve tabi ikisi de özgürlüğüne düşkün baskıya gelemez.