ezgdmrcasln
Oğlumun hazır olduğundan emindim öncelikle bütün sinyaller vardı diyebilirim ondan sonra seneye geç olur düşüncesiyle başladım . Öncelikle malzemeleri aldım gerekli internetten onlar gelene kadar da oğlumla sürekli konuşup alıştırmaya çalıştım . klozet şeklinde lazımlık ( bizim kullandığımız klozeti gördüğü zaman özellikle büyük bu anne düşerim diyordu , sana küçük alacağım demiştim öyle ikna olmuştu ) , sticker , tuvalet eğitimi içerikli kitaplar , el yıkama köpüğü , alıştırma külodu .
Bütün herşey hazır olunca başladım . İlk gün aslında güzeldi sticker ve el tıkama hevesiyle çişi geldikçe söyledi . Buda beni çok sevindirdi ve motive etti ama sonu hüsranla bitti . Ertesi gün söylemedi asla ben sürekli sordum yaptığında oldu yapmadığı da kakasını ikinci gün istemeyerek yaptı fark etmeden sonrada korktu birdaha yapmadı . Çişini 14 gün ben sordum yaptığı da oldu yapmadığı da . O günden sonra sormayacağım dedim artık oflayıp gitmek istemiyordu ben sordukça , 15. Gün kendi söyledi çok şükür . Kakayı bir daha hiç yapmadı 20 gün boyunca alıştırma küşoduna yaptı ve sürekli yıkamak zorunda kaldım bez taksam anlıyordu alışması zorlaşacaktı . Külot da alıştırma küloduna oranla daha çok sızdırıyordu o yüzden tercihimi alıştırma külodundan yana kullandım ama 5-6 adet elimde vardı tıka kurut öyle yetti . Evdeki halılarımı kaldırdım koltukların altlarına açma örtüsü serip üzerlerine kötü örtü çarşaf serdim kirlendikçe yıkadım yenisini serdim . Benim için Kolaylık oldu birde her yeri silsem daha büyük eziyet olurdu bana külodu yıkamak bile zulümdü çnkü . Gece olayı da bizde oğlum uzun süredir , bezi kuru kalkıyordu çok şükür o konu da sıkıntı çekmedim .
Size de kolaylıklar diliyorum . Zor bir süreç ne kadar süre de alışır bilmiyorum her çocuk Farklı ama umarım en kısa sürede olur Allah yardımcınız olsun inşallah yardımcı olmuşumdur