ellerimtombik1 ben doktorların bir bildiği vardır dedim ve kullanmadım sadece ayak ucu vs değil yürüteçle çok fazla ev kazası oluyor diye de tavsiye edilmedi. Ben çocuk hastanesinde kalça ultrasonuna gittiğimde çok iyi bir çocuk ortopedistine gitmiştim yaşlı bir kadındı, ilk söylediği şey yürüteç yok, kundak yok sakın öyle bir hata yapma sağlıklı bebekler elleri geride yatar dedi çok şaşırdım o zaman. Yürümeye başladığında mutlaka ortopedik bileği saran ayakkabı alınacak dedi öyle yaptık kifidisten aldık o markalardan almadık. Sonuçta bizden daha iyi biliyorlar bunun için varlar. Bebek sağlığı bizim kafamıza göre hareket edeceğimiz bir konundeğil bence.