dgltkn Kızlar bu gece en az 10 kere uyandı neden uyanıyor bu kadar sersem gibiyim diş vs yok gündüzde uykumaz uykuyu mu sevmiyor normal mi ya
sadecesenmelek dgltkn atak haftasıymş bizde 8 aylığız gece uyanıyor hep hatta geçen akşam 1 den 5 e kadar gözünü kapatmadı 😌
tahin dgltkn atak diyorlar bakmıyordum uzun zamandır atak falan hani çekmeyeyim diye ama bi bu kadarını 4.ayda yaşamıştım bide şimdi 8.ayda yaşıyorum
aram14 dgltkn diş çıkarıyordur eğer henüz dişi yoksa biz de çok çektik o aylarda dişler çıktıktan sonra baya rahatlıyor
kalbiminbebegi dgltkn bende ayyynı durumdayım sürekli uyanıyor hareket ediyor dönüyor ama genellikle gözler kapalı bi rahat edemiyor sanki, diş falan da yok hala
marsilya 8.ay atağı çok zor ve şiddetli geçti bizimde gece uyanıyordu 3 saat falan uyumuyordu bi arkadaşımında 8 ayda öyle olmuştu 15 kadar sürdü bizimki sonra normale döndü şükür