ist3455 doktor kontrolü ile 5,5 aylıkken başlamıştım sonra kabız falan olunca bıraktım 6. Ayda başladım tadım vs derken 7.ayda tek öğün veriyordum sonra zamanla çoğaldı şuan 13 aylık 3 öğün yiyor mama içiyor öğlen uykusuna geçerken ve gece uykularında ara öğünde meyve kuruyemiş vs veriyorum ama internette gördüklerime pek takılmıyorum her çocuğun süreci farklı oluyor bebeğim çoğu şeyde seçici herşeyi yemiyor zorlamıyorumda saldım artık ne yerse kâr gözüyle bakıyorum ek gıda sürecinden bayağı çektim çünkü başta pütürlü şeyler yiyordu sonra yemedi püre yedi hep herkes böyle alışır taneli şeyler yemez dedi sonuç taneli şeyleride yiyor önüne koyuyorum minik minik bazen de eline tüm veriyorum o şekilde yiyor hatta kendi yemeyi bu aralar daha çok seviyor