Boyum 1.50 kızımı 3070 gr normal doğurdum. Bana da bi doktor boyun sınırda normal doğum senin ve bebeğin için riskli olur demişti başka bi doktora devam ettim hiç öyle bişey dememişti. Doğum sırasında söyledim diğer doktorun bu dediğini, kemik yapın normal doğuma o kadar müsait ki muayene etmeden nasıl böyle bişey söyler diye kızdı hatta. 1.50 boyumla dikişsiz kesisiz 9 dkda kızımı doğurdum, boyla falan bi alakası olduğunu düşünmüyorum tamamen kemik yapısı