Poyrazmom0 Poyrazmom0 dün kayınvalidem ile baktık ama baya bir beyazlık vardı fotoğraf da belli olmuyor nedense
Poyrazmom0 EzgiOduncuoglu ayy hiç aklıma gelmedi şuan uyuyor bebeğim uyansın bakacam teşekkür ederim 🌸💕
Poyrazmom0 gozz1 Evet bizde Emin olamadık bi belli oluyor bı olmuyor ama uslu duran bebeğim çok huzursuz 🤦🏼♀️ diş olabilir mi diye düşündüm
mhtpdrmz Poyrazmom0 devamı geliyo merak etme 😂 bir haftadan fazladır gece 1 de kalkıp 5 de yatıyo bizimde 2 dişimiz var yenisi çıkıcak bizde bi çıkarsakta rahatlasak valla
Poyrazmom0 mhtpdrmz ayy hadi ya hiç alışkın değiliz şuana kadar gece yarısı kalkıp da oturmaya 😂 inşallah kolayca geçer 🥲🥹