Merhaba philips latte go espresso makinesi almak istiyorum ama temizliği vs nasıl oluyor yağ kapsül vs almamız lazımmış galiba temizlemek için ? Kullananlar bilgilendireblirmi ? Yani parasını hakediyormu sıcaklığı nasıl ? Karacanınkni kullanıyordum ılık yapıyor değiştirmek istiyorum