visneli İlkin sarıydı sonra mama değiştirk yeşile döndü normal midir kokuludur aynı zamanda böyle yeşil tortu gibi var içinde
ozgecam visneli Hangi mamaya geçtiniz? Yeşil kaka tek başına sorun değil bizim aylarca yeşildi. Kaka da kan, mukus, pişik vs yoksa sorun değil. Kaka kötü kokulu ekşiyse üşütmüştür
ozgecam visneli Evet tahmin etmiştim 😊ben de onu kullanıyordum eğer memnunsan devam et sorun yok ben 5 6 doktora danıştım o mama yeşil kaka yaptırıyor sorun yok gönlün rahat olsun
pinkfloyddd Bebeğiniz sadece mamayla mı besleniyor eğer meme ve mama şeklindeyse siz yeşillik yediyseniz ondan da olabilir ben yeşillik yiyince yeşil oluyor kakası doktor da öyle olur demişti