Deletedmom_789 Bebeğimi kimseye veresim gelmiyor hep bende kalsın istiyorum gözümün önünden ayrılmasın istiyorum sanki kimse benden daha iyi bakamazmış gibi geliyor. Normal mi bu
hellow Deletedmom_789 bende ilk kez göz yaşını görünce duygusal olmuştum yani o da insan :) Lohusalık canım geçicek
filizkumsal Deletedmom_789 ben ilk kızımda öyleydm vermyrdum kimseye 😂😂 ikincisnide vermk istyrum o beni bırakmıyor😀😀 9 aylık oldu şuan bnden baskasna ne gider nede durur5 dakika sende 404 ben diyim yapısık ikiz😂 istyrum alıssn birine babasında bile durmaz sen düşün
bebekgoktug Deletedmom_789 eşime bile vermek istemiyordum sanki baskası alınca ona bi şey yapıcak ya da en iyi ben bakarım gibi geliyordu. Kaynanam dan kıskanırdım bebeğimi 😁 şuan 29 aylık oğlum biri alsa da bi kahve içsem diye gözlerinin içine bakıyorum :) haa şuan da öyle uzun bırakamam bir kahvelik mola olsa yeter 😁
mrv506 Normal tabi ki böyle bir duygu herkes düşürecekmiş gibi gelirdi bana aldıkları saman diken üstünde olurdum ama çok yordu bu beni biraz daha rahat davranmaya başladım yorulursun çünkü sürekli sen de olması yorar senin de dinlenmen lazım mutlu anne mutlu bebek babasına vererek alıştır kendini daha sonra annene babaanne alıştıra alıştıra
semi345_ Bence değil ama hastalık derecesine getirme ama çünkü mucize ya insan bedeninde bi insan büyütüp kucağına alıyor senden baska kimse ona senin gibi bakamaz diye düşünüyor insan
siyahsakin Ben ilk iki ay gece o uyurken bile sadece yüzüne bakıyordum. Manyak gibi olmuştum . 1 aydır o uyusun da hemen ben de uyuyayim modum açıldı şükür. Kolik bir bebek zaten çöktüm. Babası keske hep o baksa demeye başladım. Nerdeeen nereye :)))))
siyahsakin Haaa göz yaşını görünce ağlama, düsen saçını atamadığım için yeme, kestigim tirnaklarini saklamak isteme gibi degisik seyler de yaptim:))
bebiskoveannesi Deletedmom_789 1 yaşında sayılır. Hala öyle. Bazı sabahlar eşim sen uyu ben ilgilenirim der. Ona bile uykuya dalamıyorum bişey olursa diye. Annelik=delilik. Adam ne güzel bakıyo işte çocuğa uyusana ama yookkk
KLORAK Deletedmom_789 2,5 sene gecti halaaaaa öy,eyim. Bugune kadar 1 saat bile ayri kalmadik, simdi dogum yapicam annem de esimin an esi de gönüllü bakmaya ama asla emanet etmem. Bensiz rezil olana kadar hastaneede g,zümün lnünde rezil olsun 😅
Deletedmom_985 Deletedmom_789 3.5 aylik anneyim hala oyle ve bence bu cok normal dogadaki hic bi canli cocugunu diger turlerle paylasmiyo zaten bizde doganin bi parcasiyiz icgudulerimiz diger canlilarla ayni