Ellone28 Iyi geceler bayanlar 28 haftalik hamileyim benin gibi mayıs ayı dogum yapcak anneler bebek alisverisi sirasinda ne tarz kiyafet aliyosunuz yazlikmi ben aldiklarimi heo uzun kollu penye aldım sizce yazlik almaliyim kisa kol şort seklinde
Ikrazumra19 Ellone28 bende 1 mayista yapicam bende tulum aldim alt ust takim aldim cunku bebekelr kendini isitamiyor dogdugunda en azindan 2 ay fialn sonra gaz sancisi fialn derken
Sedaahmet Ellone28 bende 29 haftaliğim.bende mayista dogum yapacam. Yaşadiginiz şehrinde etkisi var biraz. Ben adanaliyim ve mayis ayinda havalar baya ısıniyor burda. Benim ilk oğlumdan kalan uzun kollu zıbınlar ve patikli altlar var. Ben sadece kisa kollu ve askili zıbınlar aldim. Müslin ve ince battaniye aldim. Bide penye tulumlar alacam o kadar.
Aysenurr_yunus Geçen sene Mayıs’ta Doğum yaptım neredeyse bir Haziran’ın sonuna doğru kısa kollu ve şort yada tulum giydirdim yenidoğan vücud ısısı bizimle ayni olmayabiliyor
Ellone28 Hepinize tesekkur ederim cevap için bende ayni.mantıkla düsündüm tulum ve alt üst patikli takimlar aldım bebekler kendini ısitamiyo dogduktan sonrasi için kisa alirim.diye düşündüm allahim.hepimize hayirli saglikli.doğhm.nasip etsjn inşallah