Merhaba sevgili anneler 🫶 bugün de bezi nasıl bıraktırdıgımızı konuşalım, tuvalet eğitimi verecek annelere öneri olsun 🩷
Büyük kızım 3 yaşına girecekti. Geceli gündüzlü bıraktı ama hazırmış zaten hemen alıştı zorlamadı. İlk gece kaçırdı sonra tutmayı ögrendi.
Oğlum da 34 aylıktı 😬 o bırakmıcam diyordu direkt. İlk gün korktu ikinci günden itibaren alıştı, ilk gece o da kaçırdı sonra tutmayı öğrendi.
Küçük kızım 25 aylık, 21 22 aylık civarı denedim ama olmadı 🫣 şimdi de kış geçsin diye bekliyorum.
Sizin süreciniz nasıldı yorumlarda buluşalım 🌸