Kendimi kötü hissediyorum kızım kulak ve boğaz enfeksiyonu olmuştu bundan dolayı antibiyotik kullandık 10 gün sonra ben hastalandım kızım yine balgamlı öksürüyor yeniden antibiyotik vermelerinden korkuyorum. Antibiyotik ile ilgili söylenenler çok canımı sıkıyor ve kafama takılıyor 😔