Merhaba canım benim kızımda öyleydi geceleri çok sık uyanırdı birde ayağımda sallıyorum bende tekrar salla uykuya geçir derken çok yorulurdum bizde 12 ay20 günlüğüz eşim dedi bir arkadaşı varmış kızı yer yatağında rahat uyuyormuş bizde de park beşik vardı neyse yer yatağı yaptım şimdi uyanmalarımız var hala ama biraz daha iyiyiz yer yatağında istediği gibi dönüyor uyansada yanındayım biliyor bir deneseniz belki işe yarar