Günaydın kızlar
Diyet tabaklarım hep aynı ve önceki ilgi yok ben de sizler de sıkıldınız bence bundan sonra her gün değilde 15 günde bir tartı sonucumu paylaşacağım bir de ben son randevuma gidemedim bu da beni çok kötü etkiledi akşamları da eşimle birlikte yemeye başalamıştık zaten bu da kötü etken oldu bana gündüz yemeyip akşam ekmeksiz istediğim yemeği yiyırum tartıya nasıl yansıyacak bilmiyorum ama benim bi motivasyona ihtiyacım var o da diyetisyene gitmem olacak randevumu aldım 8 gün var henüz bakalım kendimi toparlayacağım ekside görsem artı da görsem asla pes etmeyeceğim böylesi daha iyi olur bence zaten sık giremiyorum buraya 15 günde bir tartı sonucumu paylaşırım buradan hepinizi çok seviyorum hepiniz ayrı değerli ayrı kıymetlisiniz benim için iyi ki varsınız 🥰🌹