Bebeğim 14 aylık. İştahı yerindeyse kahvaltıda 1 tam yumurta, 4-5 dilim domates yer. Ara öğünde 10-15 adet üzüm ve yarım ya da çeyrek armut yer. Öğle yemeğinde 1 kase çorba (1 kepçe) içer. Yanında 4 yemek kaşığı yoğurt yer. Sonra tekrar ara öğün yapar onda da 4-5 adet badem, 4-5 adet kaju olur. Akşam yemeğinde de kesin 1 kase yoğurt yine yer ama yemekleri de tırtıklar. İştahı olduğu günde bile akşam yemeği nanay yani 🤣 bir yandan da emziriyorum ama 9800 kilosu da 🤣