cansuzeynephuma yani çok zorlamamak lazım, eskiden de keöi sütü verirlermiş meme tutmuyosa, daha eskiden kabilelerde de bi kadın emziremediyse diğeri alır emzirirmiş yani. Şimdi ne keçimiz var ne emziren kabile komşularımız. Tek başımıza böyle oluyo napalım? İmkanınız varsa sağıma devam esin veya artık emdiği kadar diyerek verin. Ben de öyle öyle bir yaşına getirdim, ne kadar süt geliyor yetiyor mu istemiyor mu falan demeden isterse meme verip istemezse mama verip sallamadım rahatladım. Ha memeyi tamamen kesseniz nolur? Yaşar bebeğiniz yine. Meme faydalı mı, evet. Annenin ruh sağlığı faydalı mı, evet. Kendi ruh sağlığınızı başa koyun, onu aağladıktan sonraki sırada süt gelsin.