kivircikh Merhabalar sevgili anneler bebeğim doğduğunda doktor sağ kalp kapağının tam açılmadığını söyledi bu durumu yaşayan var mı böyle olup ta ameliyat yapan var mı lütfen benimle paylaşırmısınız