mrymerl özelde olduysan ilk doğumunu, özeldeki doktorlae her işleme her malzemeye ücret kestikleri için acil olmayan şeylere dokunmuyorlar. Bende diyorum ki belki ilk doğumumda da vardı. Özelde doğum yaptığım için almadı. Ama 2. Devlette yaptım. Direk doktorum teklif etti. Hatta önceki sezeryanıma bağlı keloid dokusu oluşmuştu onuda alalım mı dedi. Herşeyi halletti allah bin kere razı olsun. Bunu özeldekilerin hiç biri demiyeyim ama çoğu para almadan yapmaz.