Benim de doğumdan önce kronik sorunumdu egzama, çok yoğun bir bölgede değil ama asla tamamen geçmezdi, daha çok bir iki el parmaklarımda olurdu, ne hikmetse hamilelikte tamamen kayboldu, gebelik şekerim vardı ve şekerli beyaz unlu şeyler asla yemedim, hamilelikten sonra tekrar egzamam çıktı el parmağımin birinde ve baya artmış durumda çok kaşınıyor kuruyup çatlıyor devamlı nemlendirsem de geçmiyor, kesinlikle sekerle ve beyaz unla ilgili olduğunu düşünmeye başladım ama tekrar diyet uygulamaya gücüm yok, sen yapabiliyorsan yap bacım