oluyo evet çünkü bana doktorum regl ve süt kanallarının ay ikisininde işte üretildiğimi diyim bir yeri aynıymış bazen o yüzden kadınlar doğumdan sonra uzun süre regl olmazmış emzirmekten kaynaklı. bende doğumdan sonra 9 ay kadar olmadım ve olduktan sonra da her ay regl günüm 10 gün ileri attı emziriyorum hala bu arada bende korkup test yapıyorum hep ama henüz bi ikinci bebek vakası yok çok şükür 🤣