Bursa97 oğlum da aynı sizin çocuğunuz gibi maalesef 1,5 yaşında zatüreden hastanede yattı aklınıza gelebilecek herşeyi kullandım 3 yaşından beri grip aşısı yaptırıyorum inanılmaz faydasını gördüm geçen sene yaptırmamıştım çok hasta oldu şuan beş yaşında 1 ay önce grip aşısı yaptırdım doktor önerisiyle yaptırıyorum evet grip oluyor ama ağır atlatmıyor mesela bademcikleri şişti ama asla ateş olmadı sanki hiç hasta değildi doktorumuz kişiden kişiye değişir dedi kimisi hiç hasta olmaz kimiside hafif atlatır dedi