azrakaraca 2. Ay aşısında 3 tane iğne olcak biri koldan o canlı aşı olduğu için havale geçiriyordu oğlum nerdeyse ateş 39,40 derecelerdeydi mutlaka evde calpol dolven ve fitil bulundurun aşıya giderken bi çay kaşığı calpol verin ki rahatlasın baktınız ateşi çıkıyor calpol düşürmedi dönüşümlü olarak 4 saat ara ile dolven verin ateşi çıkmasa bile calpolü verin aşıdan sonra iğneler ağır olduğu için rahat uyur huzursuz olmaz