012530 merhaba, daha öncede başka bir arkadaşa yazmıştım. Oğlum için aldığım en en ama en iyi oyuncak diyebilirim. Oğlum aşırı sevdi hatta geçenlerde indirim vardı. Tekrar bir 72 li daha aldık. Aylardır oynadığı tek oyuncak diyebilirim. 2.5 yaşında oğlum ve şimdiye kadar hiç bir oyuncak ile böyle oynamadı. Artık bunları nereye gitsek götürüyoruz ve şu an kendiside bizden göre göre farklı şeyler yapıyor. Bence alınabilecek güzel oyuncaklardan bir tanesi ☺️