Kızlar selam ben 4 buçuk ay önce doğum yaptım ama 2 aydır da adet olamıyorum tiroid düşüklüğümden dolayı dedi doktor ve duphaston adında bir adet söktürücü verdi. Daha önce bu tarz bir dorun yaşamadım o yüzden hiçte kullanmadım böyle ilaçlar gerçekten işe yarıyor mu? Kullanan var mı aranızda ?