9793selaam Bı 3 gün öncesine kadar hareketleri çok hızlı ve şiddetli hissediyordum son üç gündür çok şükür hissediyorum ama daha seyrek kızlar ya bu durum normal midir endişeleniyorum biraz .böyle başına gelenler varsa böyle oluyorsa benimle paylaşır mısınız?
dygskerem 9793selaam son aylarda bebek hareketi azalıyor çünkü yeri daralıyor eskisi gibi hareket etmesi beklenemez benim son bir ayda artık hiç hareket etmiyor gibi bişeydi çikolata yeyip solunuza uzanın ara sıra ediyosa sıkıntı yok
esm15 9793selaam ben hamileyken bazen akşama kadar hiç oynamiyordu çok korkuyordum sonra akşam yatakta sırt üstü uzanırken oynamaya başlıyordu anlayacağın bebek içerde kafasına göre takılıyor canı ne zaman isterse oynuyor ama oynamasını istiyorsan bol su ic ve tatlı şeyler yiyip sırt üstü uzan hafif hafif karnına pat pat yap bekle hareketlenicek
poyraz2107 Benimde arada öyle oluyordu buyüdükleri için rahat dönemiyorlar bende tripleniyordum sürekli
9793selaam poyraz2107 normaldir demi kuzum o zmn ya .ne bileyim 3 gün öncesine kadar öyle hissedince bı insan korkuyor .normal de biraz sert hissedrsn flan diyordu internette büyüdükçe daha sert hissediliyorms ta.insallah normaldir.sen doğum yaptın mı kaç haftaliksin cnm
poyraz2107 9793selaam ben doğum yaptım planlı sezeryan olmak zorunda kaldım oğlumda sıkıntı vardı şuan 3. Aydayız
9793selaam dygskerem ben de zaten öyle yapmaya çalışıyorum bayağı bayağı şu aralar az hissediyorum çünkü bazen uzandığımda falan karnımı dürtüklüyorum tepki veriyor hareketlenmeye başlıyor bazen onu da yapmıyor . 29 hafta için daha az hareket hissetmek normal mi ya aslında bir tık daha erken değil mi
dygskerem 9793selaam normal canım korkma yeri daraldı artık bi günü bi gününü tutmaz hareket ediyorsa korkma❤️ istersn doktoruna da sorabilirsin için rahatlar
9793selaam esm15 sola yatınca daha çok hareketlenir derler ama bendede hep yüz yukarı yatınca hareket ediyor bence öyle sanırım.ne bileyim annelik işte kuzum ya insan tedigrgin oluyor
esm15 9793selaam içinizi ferah tutun dediğim gibi bazen tüm gün hareket etmiyordu biz anne yüreği korkuyoruz ama afacanlar içerde yiyip içip yatıyor hayat onlara güzel 😅😅
9793selaam esm15 demi ya ben kıçımi sor kaldırıyorm ağırlaştim o keyif yapıyordur😄😄 aman iyi olsunlar sağlıklı olsunlar sağlıklı olalım da😄🤩🧿
esm15 9793selaam öyle tabi Allah kolaylık versin inşallah doğumunuzda çok güzel geçer sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız 🤲