Şiimdi öncelikle anneler eleştiri duymaya degil tavsiye almaya geldim deneyim almaya geldim aynı olayı yaşamış yada yaşayan annelerden yardım istiyorum cunku basına gelen bilir en iyi bence tüm açıklığıyla anlatıyorum
Oğlum şuanda 3,5 yasında 2022 ocak doğumlu
6 ay meme + mama beslendi 6 aydan sonra meme reddi yasadık ve mamaya devam ettik hep cok kilolu bi bebekti karnımda oluşundan itibaren fiziksel olarak gelişimi hep önden gitti şuanda bile 5-6 yaş kıyafetleri giyiyo yaşıtlarnq göre kalıplı faakat gel gelelim ben ev içi sorunlardan sorunlu bi evlilikten dolayı cocugumla coo yanlız kaldım evin içinde bütün gün hep kapandık akran çevre vs kimse yok bu yuzden oyalnsın diye ekran verdim hep alıştı youtubeye sevimli dostlar vs uyandıgından gece yatana kadar merdeyse hep izledğ hep duydu bu şekilde durum geçen sene yanü 2.5 yasında evliligi bitirip anne evine döndüm sonra cocuk etrafa ilgilwnmwye basladı bu sürede yine ekrqn var ama yanlız degiliz dısarı cıkıyoruz vs her neyse suan geldigimiz durum süreklü doktorlarada götüdüm bu arada herşeyin adını biliyo söylüyo sarkılar söylüyo kızdığımda anlar sadece ekmek ayran süt ve su baska hic bişey yiyip icmez asla ekrandan ezberlediği ingilizce türkce alfabe biliyo okuyo hatta gördüğü yerde ama birebir iletişimi yok anne gel demez anne diye seslenmez ama anne diyebiliyo yani karman çorman bişey tabi şuanda ekran sıfır en son geçen ay doktorq götürdüm
f.84.0 cocuklık otizmi tanısı aldım rapor alıp özel eğitime baslatıcam araştırdım baya
Bu tanıyı alan varmı böyle bişey yaşayan var mı bana neler önerirsiniz ve siz nasıl atlattınız tanı iyi bi eğitimle kalkarmı yardımcı olun tşk kınamayın herkesin basına hersey gelebilir….