Selamm benim bebeğim doğduktan ilk 6-7 ay anne sütü içti kalan diğer aylar 1 yaşına kadar formül mama kullandık 1 yaşından sonra malum mama fiyatlarından mamayı kesip devam sütüne başlattım ama toz olandan değil bildiğimiz çocuk devam sütü pınarın içimin hazır olanlarından fakat çok fazla şekerli zararlı olabileceğini düşünüyorum. Nasıl süt kullanmalıyım devam sütüne mi devam etsek yoksa organik ya da pastörize mi kullansam ya da bildiğiniz baika bir şey ? Bu arada ilk sabah uyandığında süt veriyorum bide gece uykusuna yatırırken veriyorum bazı geceler uyandığında da süt veriyorum gözler kapalı içiyor onun dışında gün içinde ek gıda zaten normal yemekler yiyoruz. Ya da sürekli bu şekilde süt vermem zararlı olur mu nasıl yapmalıyım