betus52 Gecen hafta enfeksiyon yüksek cıktı antibiyotik kullandım düsüyor ama vajinam nasıl kasınıyor yanıyor bayanlar cıldırıcam.ne yapabilirim
nilsara betus52 nioli yağı var iç çamaşırına damlatabilirsin iyi gelir birde elma sirkesiyle suyla açıp bunu orayı yıkayabilirsin kaşıntı için ilaç vermedimi buscopan iyi geliyor kremlerde var önerebilirim ama doktoruna danış istersen
sakdas betus52 ben çok çektim o kaşıntıyı, neopenatran diye mor kutulu bir fitil var o mükemmel geçirdi. Evde asla eksik etmiyorum hafif kaşıntı akıntı olduğu an 1 tane kullanıyorum hemen
crybaby betus52 augmentin mi kullandınız genelde o mantar yapıyor kadınlarda. Tek çare doktora gidin bi fitil yazdırın uygun görürse hemen geçer
betus52 sakdas gecmis olsun sizede ne zor birsey ya.antibiyotik iciyoruz iyi olalım die bu sefer baska yerden cekıyoruz.evde travocort buldum onsan sürdim suan.uyutmuyor resmen
caglaliya betus52 ben de de aynı sorun var kasıntı değil ama pis korkulu katı rengi turuncuya yakın akıntı hiç bilmiyorum napicam
sunaozturk caglaliya iç çamaşırına ütü bas ilk öyle giydiğin zamnlar akıntın çoğalacak temizleniyor büyük ihtimalle sürekli ütülü giyersen geçmeye başlıyor
sunaozturk Kaşıntıya yanmaya ben pamuğu sirkeye batırıp dışını siler gibi yapıyorum ilk 7 8 sn aşırı yakıyor sonra uzun süre bidaha olmuyor elma sirkesi varsa evde hemen deneyebilirsin (ben sirkeyi seyreltmeden kullandım bir zararı olmadı)
betus52 crybaby yok agumentin vermedi alerjim var ona.cıpro verdi ilk sonra kesyi onu simdi avelox iciyorum