ranns bu şekilde insanları ıygulamadan soğutuyorlar bence. Ben çoğu zaman daha çok gezecekken, reklam gelince kapatıyorum. Çünkü reklemı kapatınca bitmiyor, yenisi gelcek 5 dkya diye. Şu am olmuyor mesela ama bazı dönemler 5 dkkda bir reklam geliyor.