Merhaba benim yuzumde siyah kıllar çıkıyor ağda yapıyorum ama bir hafta geçmeden gene aynı daha önce güzellik salonunda buz lazer önerdiler 8 seans gittim.etkisini göremedim ciddiye doktoruna gittim yuz icin tek çözüm iğneli epilasyon dedi bilgisi olan varmi cok açıyor mu. Bu arada hormon testleri falan yaptırdım onlarda birsey çıkmadı