Selam anneler
2 3 gündür stresten uyuyamıyorum neden diyordum yetersiz olduğumu hissediyormuşum şimdi fark ettim 😀 Oğlumun bacağı kırık 1 aydan fazladır haftaya cuma açılacak inşallah ama bu ara aşırı ekran izlemeye başladı günde neredeyse 2 saat izliyor diğer türlü iş yapamıyorum uyuyunca öğlen uykusu hafif çok ses çıkaramıyorum zaten çok yorgun hissediyorum öyle ki ne ev işi ne yemek ne de oğlumla bile ilgilenmek gelmiyor içimden sadece yatmak istiyorum çok yeteriz hissediyorum anneliğimi hiç bu kadar sorgulamamıştım oğlum 26 aylık neredeyse hala toplasanız 15 kelimesi var ya da yok konuşmuyor onu da dert ediyorum kendime çok kızıyorum