-ask123- Küçük bedenlerine ağır gelen şeyler bunlar 😞 anne olarak endişelenmekte haklısınız,ama hastalık döneminde kızımın 500 gr verdiğini bilirim. Biberon alıyorsa formül mama verin. Ek gıda için zorlamayın. Emin olun iyileşince iştahı yerine gelecek sizi mutlu edecek. Çok geçmiş olsun