Arkadaşlar hayırlı akşamlar
Dize bir şey sormak istiyorum da ben yaklaşık 46 gündür doğum yaptım bu benim ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde göğüslerim öyle sertti ki sütüm dışarı tasiyordu şimdi ikinci çocuğumda göğüslerim gayet yumuşak sütüm de arada akıyor yani dışa akıyor ben de korkuyorum acaba benim sütüm mu yetersiz yani çok kafam karışık bebeğime mama vermek istemiyorum benim gibi olan veya fikri olan var mı eşime sordum niye böyle gosguslerim acaba yunusak bana ikinci gebeliktir ondan dedi siz ne düşünüyorsunuz