Aylar aylardırrr kabızzzz.doktor şurup verdi dublahac o hiç payda etmedi dublosoft varmış ben aldım içtiginde güzel yapıyordu ama ictiginde sadece.derken wefood hindistan cevizi yagi aldım ama düzenli kullanmadik acikcası ara ara verdim tiksiniyor ondan.şimdi probiyotik aldim işte.napcam bilmiyorum gerckten su az icer meyve sevmez sadexe bunlardan kaynaklimi acaba.bu arada dr.gidicem gine.cogu zaman boncuk gbi bir suru ufak parca afedersiniz yada keçi pisligi gibi.bazende gayet guzel yapar.çokda ıkınmiyor öyle biraz ıkıniyor yapıyor hemen cok sukur.varmi cozum bulan tavsiyesi olan lütfen.