sevalasel Merhaba , bebeğim 5 aylık bağırsak enfeksiyonu oldu. Serum ve antibiyotik verildi, kanları temiz çıktığı için eve gönderdiler ancak mama kesinlikle yemiyor. Başına böyle bir şey gelen var mı? Ne yapacağımı şaşırmış durumdayız.