Ozgeackgz-0 Bebekleriniz için hangi losyonu nemlendiriciyi kullanıyorsunuz yüzüne de kullanıyor musunuz
Mervey91 Ozgeackgz-0 bize doktor verdi 99 adında bir losyon temiz içerikli çok güzel ben yüzünede kullanıyorum. İlk haftalar yüzü ve vücudu isilik gibi olmuştu ondan sonra kullanmaya başladım tavsiye ederim yüzünde kızarılık bile olsa sürünce hemen geçiyor:)
FundaAlparslan Ozgeackgz-0 mustela kullanıyoruz canım hepsini çok memnunuz bende kullanıyorum yüzüme hatta 🤪😃
Ozgeackgz-0 Mervey91 fotoğraf şeklinde atabilir misiniz veya link. İyi gelir mi cidden oğlumun yüzü kuru kuru kabarıyor
Mervey91 Ozgeackgz-0 https://www.dermoeczanem.com/99-bebek-losyonu-200ml?gclid=CjwKCAiA44LzBRB-EiwA-jJipAlbfXd8O8v_tfSYQXIk7MRnaa0gNXRt2YAuUNF-oSVJrFJb1Vg3KRoCmM8QAvD_BwE
Mervey91 Ozgeackgz-0 link attım 99 bebek losyonu yazınca çıkıyor yeşil renkli dışı fotoğraf atmayı beceremedim 🙈
glsmmho Kesinlikle mustelayı tavsiye ederim benim de çok kuruydu kızımın çok iyi geldi. Ama mustela nın bi kremi losyon değil adını tam hatırlayamıyorum ama