Merhaba arkadaşlar oğlum var 3 yaşında kardeşi doğduğundan beri hırçın sürekli alınganlık gösteren ve hiçbir dediğimizi dinlemeyen bir çocuk oldu ona ben eskisi kadar vakit ayıramasamda babası ilgilnyr bnde elmden gelenin fazlasını yapmaya çalışıyorum kardeşi doğmadan önce bizi gerçekten dinleyen uyumlu bir çocuktu bu durumu nasıl aşabiliriz bu durumu yaşayan varsa neler yaptınız ayrıca bize çok daha fazla bağımlı oldu kimse ile kalmak oyun grubu vs denedk istemyr