Nur016 Merhaba hanımlar 🌸İstanbul avrupa yakasında önerebileceğiniz çocuk cerrahisi varmı özel-devlet farketmez
tombikinannesi Nur016 koçtaki mehmet ali hocaya asla gitmeyin oğlumun alerjisi varmış göbek deliği kızarıktı alerjiden. Defalarca muayne o bu göbek deliğini kesip açıcaz falan filan dedi ay saçma sapan bi deneyimdi bi alerjiyi anlayamadı
3kedili2bebekli Nur016 ozelde biruni hastanesi değer hoca, devlette cam sakura hastanesini öneririm doktorların hepsi iyi genelde
Aselduru34 Nur016 cam ve sakura şehir hastanesi çocuk cerrahisi bölümü daha yeni bebeğim sünnet ve fıtık ameliyatı oldu doktorları çok ilgili çok memnun kaldım o bölümden
ozdenizzz Nur016 Biruni hastanesinde bir doktoru çok övüyorlardı ama ismini hatırlayamadım bir araştırın isterseniz Biruni hastanesi diğer branşlarında çoğu kaliteli doktorlardır belli ki bütün alanlara özen gösteriyorlar.
zweifachmama Aselduru34 kaç yaşında çocugunuz yada kaç aylık nekadar bi zamanda toparladı benim oğlumda olucak 3,5 aylık
Kuzey_Melis_Momm Nur016 Özel Biruni Hastanesinde Kamil Değer Devecioğlu var biz kendisinden çok çok memnun kaldık
bebegimveben5 Nur016 kesinlikle ve kesinlikle Cenk Büyükünal. Önceden cerrahpaşadaydı 5 6 senedir galiba amerikan hastanesinde. Ücreti nedir bilmiyorum ama imkanınız varsa asla başka doktor düşünmeyin.
Nur016 bebegimveben5 evet duydum bu doktoru aşırı donanımlı bugün arayıp sorayım bakalım çok pahalımıymış 🫢
Aselduru34 zweifachmama 67 günlük bebeğim geçen hafta oldu iki üç gün içinde toparladı geçti küçükken daha kolay atlatiliyor bence
zweifachmama Nur016 Nimetullah mete genç diye bi prof. Dr var şişli Cemil Taşcıoğlu hastanesinde asistanı bakmıştı önümüzdeki perşembe oğlum(3 buçuk aylık) sünnet+fıtık ameliyatı olucak. Deneyimimi paylaşırım
Nur016 zweifachmama o hastaneye bir senedir gidiyorum asistanlar cok yetersiz sürekli herşeyi arayıp soruyorlar buda güven vermiyor açıkcası. bizim hemanjiom var o yüzden gidiyoruz o yüzden doktorun kendisi lazım 😞
zweifachmama Nur016 daha önce başka doktorada götürdüm yine aynı şey söylendi dediğiniz gibi doktor önemli olan